13 Aralık 2016 Salı

Balkona Paletten Sedir Yapımı

Mutfak balkonumuz kapalı, küçük. Küçük bir masa ve iki sandalye ancak sığıyor. Belki çok zorlarsak bir de tabure.
Karşılıklı iki sedir olsa, ortaya bir masa, hem ferah hem de rahat olur diye düşündüm.
Markette çöpe atılmak üzere ayrılmış paletlerden birkaç tane biriktirdim. Aslında başlangıçta çok basit olacağını düşünmüştüm. Eğer balkonumuz birazcık daha geniş olsaydı çok kolay olacaktı. Paletleri üst üste koy, minderleri de onun üstüne, işte bitti.


Ama öyle olmadı, biraz uğraştırdı. Olsun birazcık zahmetli de olsa zevkli bir çalışma oldu.
Ben yaparken paletleri ortadan ikiye böldüm yer olmadığı için. Bunun için dekupaj testere kullandım.

Üç parça paleti üst üste koydum, en üste de düz tahta parçası.
Krem renkli kumaşı, tahtalar görünmesin diye, üzerine örttüm.
Minderleri de koyunca oldu bitti.





1 yorum :

  1. Güzel fikir.Balkonum için bir tane de ben yapmayı deneyeceğim.

    YanıtlaSil